Prima agenţie de copywriting din România
Random header image... Refresh for more!

Agentia

Atelierul de cuvinte este prima agentie de copywriting din Romania

Te putem ajuta cu:

  • Webcontent Oricât de mult ai investi în grafica site-ului tău, nu uita să îi adaugi şi cuvintele potrivite!
    • Veni, Vidi, Cumpără? Degeaba atragi trafic pe site dacă nimeni nu te sună să te întrebe “cu cât dai?”. Degeaba ai sute de clickuri pe minut dacă nimeni nu comandă!
      Ai de gând să faci un site “beton” cu animaţie de ultimă generaţie? Nu uita de texte, de mesaje, de adevăratul conţinut al unei pagini web: cuvintele cu care poţi să ţii un vizitator pe site şi mai ales să îl convingi să acţioneze sau să te adauge în “Favorites” pentru a reveni la tine atunci când se decide să cumpere.
      Nu facem webdesign dar facem webcontent! Adică texte!
      Nu ai bani de un site cu flash, web 2.0 sau alte noutăţi de acest gen? Te putem ajuta să îţi construieşti un site eficient, bazat pe cuvinte. Pe ceea ce poţi să spui despre tine şi despre produsele tale.
      Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
  • Concursuri cu Premii, Promoţii Nu este nimic mai plăcut decât să oferi
    ceva. Un cadou, un premiu sau un bonus, oricât de mic.

    • Însă scopul unei promoţii nu este numai de a oferi. Scopul este de a obţine. Clienţi. Şi nu doar atât . Nu uita de Informaţii. Despre cei care participă la câştigarea premiilor pe care le pui la bataie . Este un trade off. Tu oferi dar trebuie să ştii să ceri. Şi mai ales ce să ceri şi cât să ceri.
      Şi nu în ultimul rând, orice promoţie are în spate un mecanism, reguli şi mijloace de interacţionare. Nu le lăsa la voia întâmplării. Comunică corect şi vei obţine maxim din promoţia ta.
      Dacă ştii ce să oferi dar încă nu te-ai hotărât ce să ceri şi cum să comunici ceea ce ceri, sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
  • Scrisori de vânzare Ce ai dori să facă cel mai bun om de vânzări? Cu
    siguranţă, să se multiplice!

    • Ei bine… nu am inventat clonarea, dar … chiar este posibil! Acolo unde forţa ta de vânzări nu poate să ajungă, o scrisoare poate avea rezultate la fel de bune.
      Decizia de cumpărare este un proces complex şi uneori de durată. De cele mai multe ori este costisitor ca un om de vânzări să caute, să identifice, să comunice şi să revină de ori de câte ori este nevoie pentru ca un prospect să fie transformat în client.
      Parte din această muncă, cu costuri evident mai mici poate fi preluată de comunicarea la distanţă. O scrisoare de vânzare poate fi la fel de convingătoare. În schimb trebuie să fie atractivă, pentru a fi deschisă şi citită, targetată pentru a fi relevantă, şi explicită, spunând ceea ce un om de vânzări ar spune faţa-în-faţă cu potenţialul cumpărător.
      Rolul unei scrisori de vânzare nu este neapărat de a înlocui departamentul de vânzări (deşi pentru anumite produse este posibil) ci mai ales de a îi eficientiza activitatea.
      Vrei să ştii cum? Vrei să încerci? Vrei să testezi? Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro.
  • E-mailing Rapid. Dar nu întotdeauna simplu. Ieftin. Dar nu mereu eficient.
    • Viteza este avantajul cheie. Nu înseamnă însă că trebuie să uiţi de regulile de bază ale comunicării la distanţă. Nu înseamnă că volumul trebuie să înlocuiască calitatea. Probabil cel mai ieftin şi la îndemână mod de a trimite mesaje. Dar dacă nu este folosit corect, cu ce te ajută să trimiţi 1,000 de emailuri pe secundă dacă toate sunt şterse fără a fi deschise?
      Text? Text şi linkuri? Linkuri şi poze? Greu de spus care este varianta cea mai bună? Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro şi noi îţi putem propune câteva variante de test.
  • Feedback/Formulare de răspuns Ceea ce încerci tu să comunici nu
    este, uneori, nici pe departe ceea ce clientul sau prospectul tău
    înţelege.

    • Trist, nu-i aşa? Dar nimic mai adevărat. Pentru că fiecare percepe informaţia într-un anumit context. Ceea ce tu crezi că este important, pe celălalt nu îl interesează. Ceea ce tu ignori să spui ar putea face de multe ori diferenţa. Ce îţi rămâne de făcut? Să asculţi. Şi mai mult, să întrebi pentru a ţi se spune cât mai multe. Însă a “întreba” poate fi uneori mai dificil decât a “asculta”. Mesajul prin care doreşti să generezi feedback trebuie ales cu atenţie. Întrebările pe care le pui, variantele de răspuns pe care le oferi, orice detaliu contează.
      Sună acum sau trimite un email pe adresa office@atelieruldecuvinte.ro şi putem discuta despre mecanismul de feedback de care ai nevoie!

Campanii AdWords Ne place sau nu ne place, când vine vorba de prezenţa on-line, trăim în era Google.

  • Share/Bookmark