Prima agenţie de copywriting din România
Random header image... Refresh for more!

Nu-ţi pune toţi banii în coşul Google!

nu pune toate ouale in cosul google

Proverbul era cu ouăle care nu ar trebui să fie lăsate în acelaşi coş, dar poate că dacă puneam cuvântul “ouă” în titlu, pe blog ajungeau toţi cei care căutau cel mai mic preţ la ouă, ouă ecologice sau cine ştie ce.

În felul acesta adaptăm orice publicăm pe net, gândind totul în termeni SEO, cuvinte cheie, taguri şi metataguri pentru ca Măria Sa Google să ne vadă. Pe bună dreptate. Multe afaceri s-au dezvoltat enorm pentru că apăreau primele la o simplă căutare Google. Pentru şi mai multe este singurul mod de promovare.

Este totuşi sănătos?

Cu siguranţă nu ai fi surprins să afli că mulţi dintre clienţii tăi tastează în Google numele companiei şi de acolo, printr-un link plătit sau neplătit, ajung la site-ul tău.

Google, a devenit atât de prezent în mintea noastră încât apelăm la el ori de câte ori vrem să găsim informaţii, chiar şi pe acelea pe care ştim unde să le găsim într-un alt mod, poate la fel de simplu.

Sigur, acest lucru nu face decât să te ajute, dar ce s-ar întâmpla dacă mâine Google nu ar mai fi? Sau dacă ar modifica algoritmii de căutare (ceea ce a făcut de curând pentru a ataca content farm-urile) atât de tare încât tot ceea ce este corect acum (dpdv SEO) să nu mai fie valabil? Sau dacă Google ar deveni de mâine un serviciu 100% plătit?

Ar supravieţui afacerea ta fără clienţii veniţi de pe Google?

Cel mai bine este să iţi iei măsuri de siguranţă:

  • Învaţă-ti clienţii să te găsească pe internet direct, fără Google sau alt motor de căutare.
  • Pune pagina ta de internet oriunde este posibil – în antet, în semnătura oricărui email, a oricărui newsletter sau pe orice material tipărit. Poate chiar şi în magazin, pe orice etichetă sau bon de casă.
  • Adu aminte cât mai des clienţilor ce pot găsi la tine pe site.
  • Alege un nume de site uşor de reţinut iar daca ai blog încurajează cititorii să se aboneze la newsletter sau RSS. Un studiu recent arată ca un blog atrage în medie cu 73% mai mulţi vizitatori pe site.
  • Actualizează site-ul pentru a rămâne mereu “proaspăt” şi up-to-date, generând astfel interes. Dacă produsele sau serviciile tale nu se schimba foarte des, un blog este cu atât mai important pentru a face vizitatorii să te adauge in Favorites.
  • Generează conţinut unic, care să ofere valoare şi să genereze trafic pe termen lung. Nu te baza doar pe valurile de trafic aduse de o campanie Adwords.
  • Fii prezent pe social media (Facebook, Twitter).
  • Optimizează site-ul şi pentru alte motoare de căutare.
  • Promovează-ti afacerea şi offline, nu numai pe internet.

Şi nu uita că nu este bine să pui toate ouăle în acelaşi coş sau traficul doar în mâna şi buzunarul gigantului din Mountain View.

  • Share/Bookmark

0 comentarii

Nu sunt comentarii inca...

Fii tu primul care comenteaza.

Comenteaza

Test Anti-Spam: